miércoles, abril 05, 2006

Marta "Gusi", Jo i la Brigite

Aquest es un regal per la meva Marteta, la "Gusi", que ha fet anys, i tot i així no se li noten i cada dia esta mes maca. Només dir-te allo de sempre, pero que no vull que oblidis: que no ens veiem prou pero ja veus que despres ens fem les xerrades fins les 4 al teu sofá, tan intim i gratificant, i com si no hagues passat ni un dia, i que ens demostra que realment som amics dels bons i que aixó va per llarg. Que no importa la distancia o el temps, que ens tenim l'un a l'altre i que encara som un grup genial; que es maco recordar i alhora fernos mes facil també el present, i que es maco veure com ens va cambiant la vida, pero com en alguns aspectes, com l'amistat que ens tenim, el temps i les circumstancies nomes han fet que enfortir-ho i enfortir-nos. I que es maco trobarnos a faltar i retrobarnos amb més ganes, i que encara tenim plans de futur, i mercadonas, i muntanyades amb xirukes, i balls i sopars (d'aquests on ets tan bona amfitriona... i ens aculls tan be), i si mes no, unes parauletes sempre que ens necessitem escoltar, ni que sigui pel telefon. Que t'estimo, i no cambiara aixo, que sempre et demano perdó per les vegades que no hi he estat, i que no t'enfadis, perque penso en tu i l'Oriolet al menys una vegada al dia, Je Je; Cuida't, Feliços ventitants... Tens 8 opcions per contestar ara aixó dels anys, ja saps... i jo en tinc mil maneres encara de demostrar-te quant t'estimo i que et vull d'amiga per sempre... yr J. PD: M'encanta que em llegeixis i m'escriguis Posts. gracies i continua eh!!! Petons. Posted by Picasa

No hay comentarios: