martes, mayo 02, 2006

Xavi's 33 Bday


Avui es l'aniversari del GFE. el meu Xavi. El Petit; que ja es fa gran, com gran es el que tenim entre nosaltres. com gran es l'espai que ocupa tot el que l'estimo... i com gran es aquest collage, de uns 200 moments o aixi, que ve a ser un recull dels millors (o no) moments que hem passat junts. Desde fa ja mes de 7 meravellosos anys. A la resta de gent per aqui normalment li dic amb un supertext quant i com me'ls estimo. A tu petit ja t'ho dic cada dia i espero seguir-ho fent cada un més que passi. Que passem junts. Tu ja saps quin lloc de VIP ocupes a la meva vida. El mes VIP. Se que no es facil, que jo soc maniatic, complicat, Apassionat en desmessura avegades i massa gelos de les amistats simplement altres... pero no ho puc evitar i suposo que tu ja m'estimes amb toto aixó, i tot allo bo i menys bo que tinc, com he apres a fer jo. Aixó crec que es la prova mes dura que m'ha possat la vida, i em penso que estic lluitant CADA DIA per superar-la, i ho estic aconseguint. I ja prou perque tot el que t'he de dir més... ja es nomes per les teves orelles. Solets. I com sempre ke tescric... o penso en tu: TKMMMMMMMMMMMMM... T exo d-. Sigues bo. Teu, Ju (o com sempre et dic fins a fer-me pessat: ¿M'estimes... ets bo... m'anyores?... I es que sentir aquests tres SI's teus m'alegren i arreglen fins i tot el dia+complicat de ma vida). Posted by Picasa

No hay comentarios: